Juraj sa pohybuje v online marketingu cez 15 rokov. Po absolvovaní štúdia na Coventry University v UK získal ešte titul MBA v e-commerce na LIGS University. V roku 2009 spoluzakladal digitálnu agentúru Visibility, ktorá má aktuálne pobočky v Bratislave a Prahe a zamestnáva 100 ľudí. Okrem toho sa podieľal na vzniku agentúrnej siete Visibility 360 Group, ktorú dnes riadi. Desiatka členských firiem so 130 ľuďmi tvorí obrat cez 6 miliónov EUR a v médiách spravuje viac ako 12 miliónov EUR ročne. V Bruseli založil a je členom predstavenstva firmy CommUnity for Europe, ktorá sa stará o veľké európske komunikačné projekty. Juraj je okrem iného zakladateľ Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, kde pôsobil dlhé roky ako podpredseda správnej rady. Niekoľko rokov pracoval aj ako Google tréner pre Slovensko a Česko, bol prezidentov neziskovej organizácie JCI pre Slovensko aj členom združenia Mladých podnikateľov Slovenska. Zakladal viacero ďalších firiem (napr. Lead Media, DASE) s celkovým ročným obratom 10+ miliónov EUR. Juraj sa aktívne zúčastňuje na vzdelávacích podujatiach, konferenciách a píše do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti marketingu a obchodu. Pôsobí tiež ako porotca v súťažiach Superbrands a Shop roku.