Informácie o štúdiu MBA – Online marketing
Master of Business Administration (MBA) – Online marketing je prestížny profesijný vzdelávací program, ktorý spĺňa najnovšie štandardy pre moderné vzdelávanie zamerané na prax.
Štúdium MBA (Master of Business Administration) so špecializáciou na online marketing predstavuje v súčasnej dobe jednu z najžiadanejších foriem celoživotného vzdelávania, ktoré je okrem iného zamerané na získanie nových vedomostí a zručností, ktoré reflektujú profesionálne potreby absolventov v odbornej praxi. Po úspešnom absolvovaní vzdelávacieho programu získa absolvent titul MBA, ktorý je celosvetovo uznávaný. Študijný program MBA so zameraním na online marketing je určený predovšetkým pre product manažérov, account manažérov, project manažérov, brand manažérov, digital marketing manažérov, marketing directorov, zamestnancom marketingových agentúr, E-commerce, IT firiem, marketingové oddelenia v nadnárodných spoločnostiach, ale aj štátnych inštitúciách, ako aj pre všetky firmy, ktoré chcú byť v súčasnej digitálnej dobe úspešné na trhu. Štúdium je však vhodné aj pre všetkých ostatných, ktorí túžia získať nové vedomosti, zoznámiť sa s najnovšími inováciami a trendmi v danej oblasti a udržať si tak náskok pred ostatnými.
Priebeh štúdia
Štúdium programu MBA so špecializáciou na online marketingu sa skladá zo špecializovaných modulov, ktoré sú rozdelené do dvoch semestrov. Výučba jednotlivých študijných predmetov prebieha dištančnou formou v kombinácii s prezenčnými blokmi (2 soboty počas roka). Prednášky prebiehajú v slovenskom jazyku pod vedením odborných lektorov zameraných na prax, podľa vopred daného študijného harmonogramu. Distančná forma štúdia v kombinácii s moderne riešeným e-learningom umožňuje prispôsobiť si štúdium podľa vlastných časových možností. Na konci každého semestra študent absolvuje test. Štúdium sa končí vypracovaním záverečnej práce (rozsahovo obdoba diplomovej práce), ktorú študent následne obhajuje pred komisiou.
Prínos štúdia MBA – Online marketing
Úspešní absolventi vzdelávacieho programu MBA – online marketing si rozšíria znalosti z odboru nad úroveň vysokoškolského vzdelania a taktiež získajú nové impulzy. Ďalším benefitom, ktoré so sebou štúdium prináša, je aj možnosť nadviazať kontakty počas štúdia s množstvom zaujímavých ľudí z rôznych oblastí pôsobnosti, ktoré môžete následne využiť aj vo svojom profesijnom živote.
Uchádzač o štúdium MBA musí
Odoslať všetky dokumenty potrebné k štúdiu na korešpondenčnú adresu organizácie:
- prihlasovacie formuláre
- kópiu dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (úradne overenú)
- profesijný životopis
- súhlas so spracúvaním osobných údajov
Možnosť úhrady štúdia
Študent má možnosť rozložiť si celkovú cenu štúdia do dvoch splátok.
Predmety štúdia:
- Online marketing
- Riadenie ľudských zdrojov
- Marketingová stratégia
- Manažment zmien
- Obsahová stratégia/analýza kľúčových slov/persóny
- Brand/kreatívne postupy+kampaňová stratégia
- Online kampane
- Google a Meta Ads
- AI v marketingu
- SEO a link building
- E-mail marketing
- Sociálne siete
- Komunikačné zručnosti a vyjednávanie
- Influencer marketing a online PR
- Webová analytika
- Affiliate marketing
- + seminár k záverečnej práci
Lektori
Juraj Sasko Visibility SK
"Juraj sa pohybuje v online marketingu cez 15 rokov. Po absolvovaní štúdia na Coventry University v UK získal ešte titul MBA v e-commerce na LIGS University. V roku 2009 spoluzakladal digitálnu agentúru Visibility, ktorá má aktuálne pobočky v Bratislave a Prahe a zamestnáva 100 ľudí.
Okrem toho sa podieľal na vzniku agentúrnej siete Visibility 360 Group, ktorú dnes riadi. Desiatka členských firiem so 130 ľuďmi tvorí obrat cez 6 miliónov EUR a v médiách spravuje viac ako 12 miliónov EUR ročne.
V Bruseli založil a je členom predstavenstva firmy CommUnity for Europe, ktorá sa stará o veľké európske komunikačné projekty.
Juraj je okrem iného zakladateľ Asociácie digitálnych marketingových agentúr ADMA, kde pôsobil dlhé roky ako podpredseda správnej rady. Niekoľko rokov pracoval aj ako Google tréner pre Slovensko a Česko, bol prezidentov neziskovej organizácie JCI pre Slovensko aj členom združenia Mladých podnikateľov Slovenska.
Zakladal viacero ďalších firiem (napr. Lead Media, DASE) s celkovým ročným obratom 10+ miliónov EUR.
Juraj sa aktívne zúčastňuje na vzdelávacích podujatiach, konferenciách a píše do odborných časopisov na rôzne témy z oblasti marketingu a obchodu. Pôsobí tiež ako porotca v súťažiach Superbrands a Shop roku." zobraziť menej
"Juraj sa pohybuje v online marketingu cez 15 rokov. Po absolvovaní štúdia na Coventry University v UK získal ešte titul MBA v e-commerce na LIGS University. V roku 2009 spoluzakladal digitálnu agentúru... zobraziť viac
Ján Andrejko Visibility SK
Web je dobrý sluha, ale zlý pán. Preto rád ukazujem ľuďom cestu v informačnom pretlaku a pomáham klientom, aby sa v tomto pretlaku zviditeľnili. V súčasnosti hlavne tvorbou a riadením digitálnych marketingových stratégií a konzultáciami. V digitálnom marketingu som začínal v roku 2011 s optimalizáciou pre vyhľadávače (SEO). Marketing vo všeobecnosti je okrem mojej profesie aj moje hobby, rád sledujem, ako sa vyvíja vo svete a analyzujem, čo z toho je efektívne robiť u nás, na Slovensku. Vo voľnom čase sa venujem rodine, hudbe, chodím do prírody a čítam. zobraziť menej
Web je dobrý sluha, ale zlý pán. Preto rád ukazujem ľuďom cestu v informačnom pretlaku a pomáham klientom, aby sa v tomto pretlaku zviditeľnili. V súčasnosti hlavne tvorbou a riadením digitálnych... zobraziť viac
Jaroslav Uram Visibility SK
Do online marketingu som sa dostal cez copywriting, následne som však presedlal na SEO, kde som zakotvil už na približne 5 rokov. Na marketingu ma baví kombinovať dáta s praktickými riešeniami. zobraziť menej
Do online marketingu som sa dostal cez copywriting, následne som však presedlal na SEO, kde som zakotvil už na približne 5 rokov. Na marketingu ma baví kombinovať dáta s praktickými riešeniami.... zobraziť viac
Juraj Šútovec Popcorn Advertising
Po štúdiu sochárstva na Akadémii umení v Banskej Bystrici som vstúpil do “reálneho” života založeného na základných pravidlách voľného trhu, na ponuke a dopyte, na boji o pozornosť zákazníka. Zistil som, že s mojim skillsetom postaveným na kreatívnom myslení sa viem dobre uplatniť v reklamnej agentúre. Postupne som ich vystriedal niekoľko (MUW Saatchi&Saatchi, Vaculik Advertising, Wiktor Leo Burnett a Zaraguza), kým som si založil vlastnú agentúru Popcorn Advertising. V agentúre pôsobím ako Creative Director. zobraziť menej
Po štúdiu sochárstva na Akadémii umení v Banskej Bystrici som vstúpil do “reálneho” života založeného na základných pravidlách voľného trhu, na ponuke a dopyte, na boji o pozornosť zákazníka.... zobraziť viac
"Vyštudovaná psychologička a hrdá psia mama, ktorá pracuje v Affiliate sieti Dognet nielen kvôli jej názvu. 😊
Ako Key Relationship Manager sa každý deň s láskou starám o našich klientov aj partnerov a hľadám nové príležitosti na zefektívnenie ich spolupráce. E-shopom predstavujem zatiaľ nevyužitý marketingový priestor a dávam pozor na to, aby boli publisheri za svoju prácu vždy férovo odmenení." zobraziť menej
"Vyštudovaná psychologička a hrdá psia mama, ktorá pracuje v Affiliate sieti Dognet nielen kvôli jej názvu. 😊
Ako Key Relationship Manager sa každý deň s láskou starám o našich... zobraziť viac
Janko vedie agentúru Spotibo, ktorá sa špecializuje na SEO, link building a vyvíja aplikáciu na SEO monitoring. Od roku 2010 pomáhal so SEO viacerým populárnym značkám. zobraziť menej
Janko vedie agentúru Spotibo, ktorá sa špecializuje na SEO, link building a vyvíja aplikáciu na SEO monitoring. Od roku 2010 pomáhal so SEO viacerým populárnym značkám.... zobraziť viac
"Verím, že komunikácia je základ všetkého. Zručnosti z tejto oblasti som rád využíval v škole a neskôr aj ako predajca. No nikdy to pre mňa nebolo len o rozprávaní. Vždy som ľudí aj rád počúval – o ich radostiach, problémoch aj úspechoch.
Postupom času som zisťoval, ako ma teší, keď dokážem niekomu poradiť. Ten pocit zažívam aj dnes ako spolumajiteľ a CEO v marketingovej agentúre YNK media, kde s tímom pomáhame klientom posúvať ich biznis dopredu." zobraziť menej
"Verím, že komunikácia je základ všetkého. Zručnosti z tejto oblasti som rád využíval v škole a neskôr aj ako predajca. No nikdy to pre mňa nebolo len o rozprávaní. Vždy som ľudí aj rád... zobraziť viac
"Mark za posledných 15 rokov vystriedal viaceré startupy, scale-upy, korporáty, agentúry či freelance, získal marketingové a PR ceny a v súčasnosti vedie marketingový tím marketingového nástroja pre marketérov, známeho ako Kontentino.
Má rád výzvy, vymýšľanie mimo krabice, storytelling a kontext v dátach. Ako sám hovorí, chyba je najlepší učiteľ, kto sa nepýta nevie a aj pád na hubu je pohyb vpred." zobraziť menej
"Mark za posledných 15 rokov vystriedal viaceré startupy, scale-upy, korporáty, agentúry či freelance, získal marketingové a PR ceny a v súčasnosti vedie marketingový tím marketingového nástroja... zobraziť viac
Dáša Matejčíková Time.is COMMUNICATION
Pracovala som ako novinárka a viedla tímy aj investigatívnych redaktorov v denníku SME aj tímy v spoločenskom týždenníku Život. Po odchode z médií v roku 2011 som založila a vediem agentúru TIME.is COMMUNICATION, venujúcu sa PR stratégii, marketingu a komunikácii v prirodzene aktuálnom aj krízovom režime. V tých minulých novinárskych časoch aj v dnešných komunikačných, zvlášť v online svete, sa dejú veci rýchlo - a preto ma práca stále baví. zobraziť menej
Pracovala som ako novinárka a viedla tímy aj investigatívnych redaktorov v denníku SME aj tímy v spoločenskom týždenníku Život. Po odchode z médií v roku 2011 som založila a vediem agentúru... zobraziť viac
V praxi sa pohybujem od roku 2009. Začínala som s manažovaním SEO projektov, neskôr som viedla online agentúru VISIBILITY. Teraz sa naplno venujem DASE a projektu Julmia. Mojim životným poslaním je zdieľať moje know-how s ďalšími ľuďmi, aby aj oni nachádzali šťastie v práci a spokojnosť v živote. 🙂 zobraziť menej
V praxi sa pohybujem od roku 2009. Začínala som s manažovaním SEO projektov, neskôr som viedla online agentúru VISIBILITY. Teraz sa naplno venujem DASE a projektu Julmia. Mojim životným poslaním... zobraziť viac
Info
Špecializácia: Online marketing
Dĺžka štúdia: 2 semestre
Jazyk štúdia: slovenčina
Miesto realizácie štúdia: ONLINE + prezenčné bloky
Organizácia štúdia: Štúdium prebieha v piatky (v podvečerných hodinách) a v sobotu (prezenčné bloky), resp. možnosť zmeny termínu realizácie vzdelávacieho programu na základe dohody v skupine.
Cena za štúdium: 3 500 € s DPH (cena je konečná, v priebehu štúdia sa nemení)
Podmienky prijatia: ukončené vysokoškolské štúdium, minimálne prvého stupňa (Bc.) alebo relevantná prax
Odborný garant: Bc. Juraj Sasko, MBA, MSc.
Mám záujem
Potvrdením o úspešnom ukončení profesijného vzdelávacieho programu je certifikát o absolvovaných predmetoch v anglickom a poľskom jazyku.
Dokumenty na stiahnutie